Enzo Ferrari Enzo register!
Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 22:07

Hey,

for dem der går op i Ferrari, så se her:
http://www.enzoregister.barchetta.cc/

Den er åbenbart lavet i mange farver:
- rød
- sort
- gul
- blå
- hvid
- sølv

Og de har registreret Rene Rasmussen på siden, som er en af de danskere der
ejer et eksemplar:
s/n 128810 - rosso corsa/rosso, DK, René Rasmussen

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Mogens

Dato : 16-11-04 22:14

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> for dem der går op i Ferrari, så se her:
> www.enzoregister.barchetta.cc

> s/n 128810 - rosso corsa/rosso, DK, René Rasmussen

He, he - Schumacherbrødrenes manager:
s/n 133021 - nero/rosso, Willi Weber

begin 666 tp.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``````````"'Y! $!````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 22:16

> for dem der går op i Ferrari, så se her:
> [...]

Denne skulle efter sigende være mørk grøn:
138346 - grigio scuro/pelle naturale
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
.... er farven på bilen.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, fremstiller Ferrari din bil i den farve
du som køber ønsker bilen i.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 22:22

> Denne skulle efter sigende være mørk grøn:
> 138346 - grigio scuro/pelle naturale
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ... er farven på bilen.

Næ... det er mørk grå, som denne:
http://www.cauleyferrari.com/maserati-colors.html

Grigio = Grå
Scuro = Mørk

Men der skulle vist også være en grøn :|

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 23:01

> Næ... det er mørk grå, som denne:
> http://www.cauleyferrari.com/maserati-colors.html
>
> Grigio = Grå
> Scuro = Mørk

Og billedet af bilen findes her:
http://www.supercarfrance.com/MC29/Part-1/12.jpg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-11-04 22:57

> Denne skulle efter sigende være mørk grøn:
> 138346 - grigio scuro/pelle naturale
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ... er farven på bilen.

Da jeg ikke kan italiensk, så forholderjeg mig neutral, som Pelle
(pelle naturale)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 22:34

> [...]
> der ejer et eksemplar:
> s/n 128810 - rosso corsa/rosso, DK, René Rasmussen

Sorry min uvidenhed men hvem er René?

Ellers kender jeg kun Weber, Clapton,
Don Wallice er vist ikke ejer af sin mere, jeg har da set at den var til
salg på ebay for kort tid siden......suk den var vildt dyr selv om den var
smadret.

Underligt at Mikael Skomager ikke har en

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 16-11-04 22:37

KLIP

> Sorry min uvidenhed men hvem er René?

Det er mit alias..))

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 16-11-04 22:43

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Det er mit alias..))

You wish ...

--
Leonard

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-11-04 22:59

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er mit alias..))

Toft-Simonsen ?

DEN tror jeg sgi 'ett å! ))))))

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 16-11-04 22:48

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Sorry min uvidenhed men hvem er René?

En søgning på google giver mange med det navn, men mon ikke det er ham
de skriver om her: http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=14839
Ikke at det fortæller meget om hvem han er.

--
Leonard

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 16-11-04 22:53

Tom wrote:

> Sorry min uvidenhed men hvem er René?

Mon ikke det er ham blikkenslageren fra Frederikssund

Knus
Regnar

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 16-11-04 22:55

Regnar Bang Lyngsø wrote:

> Mon ikke det er ham blikkenslageren fra Frederikssund

Hmmm.... noget tyder på det:

<URL:http://www.nissanklubben.dk/forum/index.php?act=ST&f=6&t=13466&>

Knus
Regnar

Fra : Niels Bengaard

Dato : 17-11-04 18:00

> Hmmm.... noget tyder på det:
>
> <URL:http://www.nissanklubben.dk/forum/index.php?act=ST&f=6&t=13466&>

Jeps, det var et billede jeg tog foran Føtex i Frederikssund for en måneds
tid siden.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 18:13

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, det var et billede jeg tog foran Føtex i Frederikssund for en måneds
> tid siden.

Og jeg som troede at Danmark KUN bestod af fattigrøve og bondeknolde

14 mil. på en bil i dk.......det har ikke engang HA råd til

--
Tom

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-11-04 18:31

> 14 mil. på en bil i dk.......det har ikke engang HA råd til

Den er på prøveplader - ingen klog man indregistrerer sådan en bil i
Danmark. Men den er sgu dyr alligevel! 1 mio. USD!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-11-04 17:16

Cosworth POWER wrote:
> Hey,
>
> for dem der går op i Ferrari, så se her:
> http://www.enzoregister.barchetta.cc/

Jeg har et fedt klip med sådan en svend, som får lidt pedal af et par
hollandske "drenge".
Jeg poster det lige i news:dk.binaer.motor

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-11-04 00:15

> Det er da ellers meget smart at der er forskellige bagender til
> forskellige nummerplade formater :)

Det ser også ud som om baglygterne er lidt forskellige.

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-04 12:38

Cosworth POWER wrote:

> Det ser også ud som om baglygterne er lidt forskellige.

Det er vel bare den face.. err assliftede udgave..

--
vh
Torben

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-11-04 12:51

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev

> Det er vel bare den face.. err assliftede udgave..

Altså en bil til de højrøvede?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-11-04 10:57

Uffe Ravn wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev

> Altså en bil til de højrøvede?

Hø.. er det i øvrigt ikke sjovt som et facelift kan gøre en bil lavere?

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-11-04 14:43

"Nicolai" <nicolaiSletDette@nk-h.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da ellers meget smart at der er forskellige bagender til
> forskellige nummerplade formater :)
>
> http://www.enzoregister.barchetta.cc/events-stories/stories/enzo-ferrari/enzo-ferrari-by-serial-number/132049a.html
>
> http://www.enzoregister.barchetta.cc/events-stories/stories/enzo-ferrari/enzo-ferrari-by-serial-number/131887a-2.html

Er det snyde-udstødning der er på?
De inderst rør er ikke sodede indeni, nogen der ved hvorfor?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mads Stetter

Dato : 18-11-04 17:59

Uffe Bærentsen wrote:>
> Er det snyde-udstødning der er på?
> De inderst rør er ikke sodede indeni, nogen der ved hvorfor?

Ja mand...det er garanteret bare en thansen rørhale de har smidt på!

MVH Mads Stetter
Som nu tror begge er i brug

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-11-04 18:07

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja mand...det er garanteret bare en thansen rørhale de har smidt på!

Eller ejerne (ja, det gælder begge 2) glemte at vaske de udvendige indvendig

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC