MS Windows
briani 27239
min trådlæse forbindelse virker ikke i lon~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 02-12-04 10:35

min trådlæse forbindelse virker ikke i longhorn , hvad kan grunden vøre til
dette prb

svar gerne idag ......det er et wireless kort 2200bg intel indbygget i
bærbare acer model 292 wlmi

Fra : preben nielsen

Dato : 02-12-04 11:51

"Michael Hagelquist" <mh@skivehs.dk> skrev i en meddelelse
> min trådlæse forbindelse virker ikke i longhorn , hvad kan
> grunden vøre til dette prb

Klaphat.

> svar gerne idag ......

Skal vi ikke vente med at svare til Longhorn udkommer i 2006 ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 02-12-04 18:36

preben nielsen wrote:
> Skal vi ikke vente med at svare til Longhorn udkommer i 2006 ?

Hvorfor? Må man ikke svare på pre-beta software?

Longhorn findes da i det MS kalder: "Windows Longhorn Client Preview 2".
Hvis man er MSDN subscriber, kan du downloade den som et DVD image.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk