MS Windows
briani 27239
Windows Media Player 10
Fra : Steen F.

Dato : 02-12-04 06:08

Jeg sætter den danske dobbelt-CD'en med "Most Wanted Julehits" i computeren,
og Media Player finder data på CD'en online. Men alle data er helt forkerte.
Screendumpet nedenfor er taget mens CD1 kører på skæring 10, som er "The
Platters - Winter Wonderland". Den skriver deriomd at det er Patti Labelle
og som komponist står "En eller anden ku' man vel godt forestille sig...?!"
Det er da total useriøst!
Hvad sker der med Media Player 10?

Se screendump: www.steenmartin.dk/jul/

/Steen

X-post dk.edb.system.ms-windows og dk.kultur.musik
Follow-up til dk.edb.system.ms-windows

Fra : Anders Lund

Dato : 02-12-04 18:29

Steen F. wrote:
> og som komponist står "En eller anden ku' man vel godt forestille sig...?!"
> Det er da total useriøst!
> Hvad sker der med Media Player 10?

Jeg kunne forstille mig at Media Playeren henter CD informationer fra
nogle åbne databaser. Og hvis der er nogen som har lagt noget ged ind i
disse, vil du også få dette.

Altså ikke så meget en fejl i WMP, men en fejl i databasen hvor det er
blevet hentet fra.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Steen F.

Dato : 04-12-04 12:00

Anders Lund wrote:
> [...]
> i disse, vil du også få dette.
>
> Altså ikke så meget en fejl i WMP, men en fejl i databasen hvor det er

Ja, det kunne lyde sandsynligt at det hænger sådan sammen.

/Steen