MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kopiere driver til diskette
Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-12-04 21:49

Hejsa,

i en gammel Compaq Pressario 233 mhz sad der et internt modem (og det
virkede). Dette modem har jeg pillet ud og sat i en anden maskine (som ikke
har noget navn, men ligeliedes er en gammel sag med win98).

I den nye maskine virker modem ikke med standarddriverren i win98.

Kan man kopiere driveren fra den gamle maskine ud og installere den på den
nye? Der er win2000 på den gamle maskine ...

mvh

Rasmus

Fra : Calle.

Dato : 01-12-04 22:21

rasmus carlsen wrote:
> [...]
>
> Kan man kopiere driveren fra den gamle maskine ud og installere den
> på den nye? Der er win2000 på den gamle maskine ...

het driveren på compaqs hjemmeside. evt. under den pc type den gamle var.
Har selv gjort det med succes nogle gange
--
Calle.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-12-04 22:35

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> het driveren på compaqs hjemmeside. evt. under den pc type den gamle var.
> Har selv gjort det med succes nogle gange

- ja det er jo en mulighed ...

ras