MS Windows
briani 27239
min pc genstarter af sig selv
Fra : Rachid

Dato : 01-12-04 19:02

Hej,

Min Pc er begyndte at genstarte af sig selv, den kan gøre det 1 - 2 gang i
løbet af 3-5 timers brug. dette startet efter at have installeret skype ip
telefoni programmet.

har ingen antivirus program installeret
bruger windows 2000 pro.
internet forbindelsen bruger jeg webspeed fra tdc.

håber nogen kan hjælpe med at lokaliserer fejlen.

Mvh
Rachid .

Fra : John

Dato : 01-12-04 20:21

"Rachid" skrev i en meddelelse

> Min Pc er begyndte at genstarte af sig selv, den kan gøre det 1 - 2 gang i
> løbet af 3-5 timers brug.
> har ingen antivirus program installeret

Stinger: http://majorgeeks.com/download.php?det=4063

Kritiske opdateringer: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Gratis antivirus AVG 7: http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1/

Ad-Aware: http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Mvh John

Fra : Peter

Dato : 01-12-04 22:30

"Rachid" <rachid@"slet"webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger windows 2000 pro.
> internet forbindelsen bruger jeg webspeed fra tdc.
>
> håber nogen kan hjælpe med at lokaliserer fejlen.

Højreklik på denne computer og vælg egenskaber\avanceret\start og
genoprettelse\indstillinger\fjern fluebenet i genstart automatisk.

Det fjerner ikke din fejl, men giver dig, i stedet for genstart, en
fejlkode, som du kan søge på i Google, og på den måde, løse det reelle
problem.

Peter B.

Fra : Lars

Dato : 01-12-04 22:44

On Wed, 01 Dec 2004 19:01:52 +0100, Rachid wrote:

> [...]
> bruger windows 2000 pro.
> internet forbindelsen bruger jeg webspeed fra tdc.
>
> håber nogen kan hjælpe med at lokaliserer fejlen.

Tja...som det første kan du jo prøve at fjerne Skype.
Herefter er det en god ide at få lagt et antivirus program på.

/Lars

Fra : Rachid

Dato : 02-12-04 22:36

tak til jer alle