MS Windows
briani 27239
USB 2?
Fra : goofy

Dato : 30-11-04 20:57

Hej NG

Jeg har lige givet min puter et nyt bundkort Asrock p4vt8, og mit
OS er XP.
Jeg har opdateret med alle tilgængelige updates fra Microsoft
upgate.

Når jeg sætter mine USB HD til usbportene, kører de kun usb 1.
På den medfølgende cd-rom, når jeg trykker på installer USB
driver - skriver den at jeg skal installere SP1 fra Microsoft.
Problemet er at sp1 ikke kommer frem på updates mere og jeg har
installeret SP2,
Hvordan får jeg installeret usb2 driverne?

Al hjælp modtage med tak

Steen Vinbæk

Fra : Hans

Dato : 30-11-04 21:33

goofy wrote:
> [...]
> Problemet er at sp1 ikke kommer frem på updates mere og jeg har
> installeret SP2,
> Hvordan får jeg installeret usb2 driverne?

Har du husket Via 4 in1 driverne fra support-cd'en eller herfra:

http://www.asrock.com/support/Download/dl_p4vt8+.htm

Hans