MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
streame xp med sp2
Fra : Ricko.

Dato : 29-11-04 19:53

hej jeg havde et lille program til at lave en skive med xp intigreret på men
kan ikke huske hvad det hed , er der nogen der kan hjælpe , det var en her i
gruppen der henviste til det for længe siden

--
Ricko.

Fra : Ja Da

Dato : 29-11-04 20:17

Hej

Her er de ting du skal bruge

a.. En original Windows XP / Windows XP SP1 cd.
b.. Service Pack 2 i "Network Install" version. NOTE: Har du en dansk
Windows XP, skal du sørge for at få fat i den danske SP2, den engelske SP2
kan ikke slipstremes ind i en dansk Windows XP.
c.. Et brænderprogram med mulighed for at skrive ISO filer.
d.. CDIMAGE.EXE og en bootsektor til den nye cd.
e.. Omkring 1.5 gb fri harddisk plads.
/PK

Fra : Ja Da

Dato : 29-11-04 20:19

Her er lige et link der også kan være nyttigt

http://dailyrush.dk/files/utils/956/

/PK

Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-11-04 20:24

Hej

> hej jeg havde et lille program til at lave en skive med xp intigreret på
> men kan ikke huske hvad det hed , er der nogen der kan hjælpe , det var en
> her i gruppen der henviste til det for længe siden

Jeg har brugt et program der hedder Autostreamer
http://www.autopatcher.com/autostreamer.html

Mvh Poul

Fra : Ricko.

Dato : 29-11-04 20:29

"Poul Johannsen" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg har brugt et program der hedder Autostreamer
> http://www.autopatcher.com/autostreamer.html
>
> Mvh Poul
Det var lige den , jeg har prøvet den før , mange tak

Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-11-04 20:31

Hej

> Det var lige den , jeg har prøvet den før , mange tak

Det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.

Mvh Poul

Fra : Henning

Dato : 01-12-04 16:28

"Poul Johannsen" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har brugt et program der hedder Autostreamer
> http://www.autopatcher.com/autostreamer.html

Godt program, der gør det hele for een.
Men et andet problem for mig er, at windows kræver aktivering
ved geninstall. og så får man en melding fra MS om at den har
været aktiveret før og man skal ringe og få en ny aktiveringsnøgle,
men nummeret man skal ringe til eksistere ikke længere?

En eller anden skrev her i gruppen, at man bare kunne lægge
2 filer fra windows/system32 ind efter install. ( wpa.dbl og wpa.bak )
Men så sker det samme. ( ok, det er nemt nok at finde ulovlige cracks
rundt om på nettet, der virker, skønt de er lavet til engelsk sprogede
versioner af xppro sp2 )
Nogen forslag, jeg har en pc, der ikke engang vil boote i safemode
på grund af dette aktiverings halløj.

MVH
Henning