MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XPerter....Vis nu hvad I kan!
Fra : Jens Gydesen

Dato : 27-11-04 22:15

Hej ng

jeg får når Win-XP er startet ( på desktoppen) følgende critical error:

Unable to create tray icon

Det er ikke hvergang at windows starter.

Hvad betyder den fejl?

Kan den afhjælpes?

På forhåd tak!

Venlig hilsen Jens

Fra : Pico

Dato : 27-11-04 23:26

Jens Gydesen wrote:
> [...]
> error:
> Unable to create tray icon
>
> Det er ikke hvergang at windows starter.

Det kan alt Format C: er en virkelig afhjælper af fejl, men jeg
ville nu nok først prøve at kørere en Reperere, husk du skal gå forbi
den første mulighed for at lave en reperation og vælge Installere og
lidt senere får du muligheden for at reperere.
Pico

Fra : Peter

Dato : 28-11-04 01:20

"Jens Gydesen" <jegy@REMOVETHISget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Unable to create tray icon
>
> Det er ikke hvergang at windows starter.

Systray er det området ved uret. Hold øje med hvilket icon der mangler
dernede, når fejlen kommer. Uninstall pågældende program og geninstaller
det, eller hvis det alligevel ikke er et program du behøver have kørende i
baggrunden, så fjern det fra Windows opstart.

Peter B

Fra : Jens Gydesen

Dato : 28-11-04 22:20

Tak for svarene.....

Jeg prøver lige det sidste forslag først....

Venligst Jens