Sammenlagte felter.
Fra : Ole John Hansen

Dato : 18-05-01 10:33

Hej NG
Jeg har 3 felter jeg gerne vil have lagt sammen i en søgestring.
Felt 1 = varNavn
Felt 2 = første
Felt 3 = anden

varNavn får sit indput fra en indputbox, den skal så søge i en database
efter navn, for ikke at skrive
* før og * efter, har jeg oprettet to konstanter med dette tegn første og
anden.
Hvorledes får jeg varNavn til at indeholde første/varNavn/anden.

M.v.h.'

Ole J. Hansen

Fra : Claus Holm

Dato : 18-05-01 10:44

varNavn = første & varNavn & anden

-du behøver i øvrigt kun én konstant, hvis de indeholder det samme

varNavn = konstant & varNavn & konstant

Med venlig hilsen
Claus Holm - http://www.holmcomputer.dk

-----

Fra : Ole John Hansen

Dato : 18-05-01 15:43

Hej Claus Holm

Tak for svaret, nu køre det lige som jeg ønsker.
Du havde naturligvis ret, jeg behøver kun en konstant når det skal vise
samme tegn.
Mvh.
OLE