MS Windows
briani 27239
Prøver igen ...
Fra : Zup Zuip

Dato : 25-11-04 15:38

Håber på at her er en nørd som lige ved hvad jeg skal gøre.

Når jeg åbner 'My Documents' fra start knappen er folderen's instilling som
det er musik filer (Der er en node i nederste hjørne).
Hvordan kan jeg ændre det til alm. filer, 'Properties' indeholder ikke en
'custom' mulighed da det jo er en system folder ?

Hvis jeg bruger explorer og går ned i mappen den vej fra, er den ok (Sat til
alm. filer)

Hvor i regbasen skal man rette ?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-11-04 00:57

Zup Zuip skrev:

> Når jeg åbner 'My Documents' fra start knappen er folderen's
> instilling som det er musik filer (Der er en node i nederste
> hjørne). [..]
> Hvor i regbasen skal man rette ?

Det er sikkert nærmere den skjulte fil Desktop.ini i mappen, som
er gået i koks.

Indholdet af filen ser normalt sådan her ud:

[DeleteOnCopy]
Owner=Navn-på-bruger
Personalized=5
PersonalizedName=My Documents

Hvis det ikke hjælper noget at redigere Desktop.ini, så prøv at gå
op i Tools -> Folder Options -> View og klik på Reset All Folders-
knappen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Zup Zuip

Dato : 27-11-04 16:29

Du er en skat, det var sgu det der skulle til. Lækkert

mvh