MS Windows
briani 27239
Problemer med at installere programmer
Fra : Zif

Dato : 25-11-04 14:09

Hej gruppe

Jeg har seriøse problemer med at installere diverse programmer, nu har jeg
prøvet
nogle forskellige, bl.a. Daemon-Tools, Alcohol Clone 120 %, TMPGeng - dvd
author.

Alle installationerne når lige at komme med en besked hvor der står noget
med "Preparing installation", det
er sådan en lille popup boks der kommer op, og derefter hopper den ud, igen
fejlmeddelelse eller noget.

Jeg kører Win XP home - DK - Service pack 1

Håber nogen kan hjælpe.

Zif

Fra : Zif

Dato : 25-11-04 14:14

Kom lige i tanke om at det næsten må være "Windows installer" den er gal
med.
Kan man genistallere den på en eller anden måde?

Zif

Fra : Zif

Dato : 25-11-04 14:27

Det løste sig ved at geninstallere windows installer