MS Windows
briani 27239
Firewal og antivirus
Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-11-04 13:31

Min bror skal på nettet, og vil gerne have en antivirus og firewall inden
han går på nettet. Han køre med WIN 2000.

Hvad skal jeg hente til ham?

Ivar Madsen

Fra : Jazz

Dato : 25-11-04 14:05

> Min bror skal på nettet, og vil gerne have en antivirus og firewall inden
> han går på nettet. Han køre med WIN 2000.
>
> Hvad skal jeg hente til ham?

avg antivirus er gratis og kan hentes hos www.grisoft.com derudover kan
du hente firewallen zonealarm free hos www.zonelabs.com den er også gratis.

Du skal begge steder lige kigge dig godt om for at navigere til deres
gratisprodukter.

Jeg bruger begge og fatter ikke at nogen gider betale for lignende
produkter, synes de fungerer glimrende.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-11-04 14:13

Ivar Madsen wrote:

> Min bror skal på nettet, og vil gerne have en antivirus og firewall inden
> han går på nettet. Han køre med WIN 2000.
>
> Hvad skal jeg hente til ham?

Hvis de skal være gratis (ikke fordi de nødvendigvis er ringere, end dem
der koster penge):

AVG AntiVirus:
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1

ZoneAlarm:
http://www.zonelabs.com/store/content/catalog/products/sku_list_za.jsp

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge

Fra : John

Dato : 25-11-04 15:48

"Ivar Madsen" skrev i en meddelelse

> Min bror skal på nettet, og vil gerne have en antivirus og firewall inden
> han går på nettet. Han køre med WIN 2000.
>
> Hvad skal jeg hente til ham?

Prøv evt de to gratis klassikere:

AVG 7: http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1/

ZoneAlarm Free 5.5.062: http://majorgeeks.com/download.php?det=388

Test af anti virus: http://www.krusesecurity.dk/default.asp?m=1&a=84

Mvh John

Fra : Bo \(7830\)

Dato : 25-11-04 16:23

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Min bror skal på nettet, og vil gerne have en antivirus og firewall inden
> han går på nettet. Han køre med WIN 2000.
>
> Hvad skal jeg hente til ham?

er også et godt og gratis antivirusprogram.
Opdaterer selv

Bo.