MS Windows
briani 27239
At "style" WinXp?
Fra : Morten Christensen

Dato : 24-11-04 18:19

Hej! Jeg tænkte på, om der fandtes et program til at style sin WinXp
(menuer, knapper osv.) uden at programmet behøver at køre i baggrunden
konstant?

--
Hilsen Morten Christensen

Husk at fjerne noget i min adresse, hvis du vil svare direkte...

Fra : DonE

Dato : 24-11-04 20:50

"Morten Christensen" <morten(FJERNMIG)@mopedgallery.dk> skrev i en
meddelelse news:41a4c29a$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...