MS Windows
briani 27239
Theme på logonvindue
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-11-04 03:04

Hej,

Hvor kan jeg ændre temaet på logon-vinduet?
Jeg taler om det vindue der kommer frem ved bootup, når ingen brugere
har været logget på.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://tdn.peps.dk

Fra : p

Dato : 24-11-04 09:29

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn@ircnet.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Thomas Damgaard Nielsen
> http://tdn.peps.dk
> Svar venligst under det du citerer. Se hvorfor og

her er alt til både logon og bootscreens
brug også dine egne billeder.
http://www.wincustomize.com/index.asp?c=1&u=0

//G5

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-11-04 10:17

p wrote:

> her er alt til både logon og bootscreens
> brug også dine egne billeder.
> http://www.wincustomize.com/index.asp?c=1&u=0

Erhm. Jeg vil ikke installere et eller andet tredieparsprogram eller theme.
Jeg vil faktisk slet ikke installere noget nyt. Jeg vil slå det default
theme fra, så logonboksen bliver samme theme som det gamle Windows
2000-like theme.
Det må man kunne gøre i OS'et et sted uden at hente noget tredieparts.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-11-04 15:10

Thomas Damgaard Nielsen <tdn@ircnet.org> skrev....

> Jeg vil slå det default
> theme fra, så logonboksen bliver samme theme som det gamle Windows
> 2000-like theme.

Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Skift måden, hvorpå brugere logger af
og på -> Fjern flueben i "Brug Velkomstsiden".

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 25-11-04 02:15

Kent Oldhøj wrote:
> Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Skift måden, hvorpå brugere logger af
> og på -> Fjern flueben i "Brug Velkomstsiden".

Det er skam fjernet.