MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"taber driver"
Fra : Jørgen

Dato : 23-11-04 10:28

Hej jeg er newbie

Jeg har installeret et nyt Asus skærmkort, da det ps eren er leveret med
"brændte" af.

Så vidt så godt og installeringen af medfølgende software incl driver
forløber uden problemer og det fungerer.

2 problemer :

1) ca hver 14 dag forsvinder driveren til skærmkortet således WindowsME
starter op i "primitiv" VGA skærm. Indlæser jeg driveren igen igen fungerer
alt ok.

2) Har jeg 5-6 vinduer åbne af gangen bliver enkelte websider tværstrivbde i
mange farver og ulæselige Hvad sker der ?

Jeg køre Panda opdateret antivirus

hilsen jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-11-04 16:23

"Jørgen" skriver:

> 2) Har jeg 5-6 vinduer åbne af gangen bliver enkelte websider tværstrivbde i
> mange farver og ulæselige Hvad sker der ?

Dit mainboard kan ikke levere strøm nok til din GPU.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen

Dato : 24-11-04 10:01

Lyder absolut som en mulighed hvorledes kotrollerer jeg om det er problemet
og såfremt det er problemet hvorledes løser jeg det så ?

hilsen jørgen