MS Windows
briani 27239
Folder settings ?!?
Fra : Zup Zuip

Dato : 22-11-04 17:19

I XP kan man jo fortælle hvilken måde en folder skal opføre sig på afhængigt
af om det er video, lyd, billeder eller alm. blandet gods.
Det er meget fint alt sammen, men tit går det i ged, og man kan ikke få den
rigtige instilling til at slå igennem 100%. Man har fx. valgt video, men når
man vil arangere filerne er der kun valgmulighedder som når det fx. var
lydfiler.
Hvordan kan man få det til at virke 100% stabilt ?
Og nu er min Dokument mappe blevet til en lyd folder med node som baggrund,
og hvordan kan jeg ændre den til normal igen ?
Findes der ikke et tweak program som kan fixe alt dette på en elegant måde ?