MS Windows
briani 27239
checke Windows 2000 k cd-key
Fra : Nederbasse

Dato : 22-11-04 17:17

Hej NG
Vi har på jobbet fundet en Windows 2000 cd-rom, desværre er den ikke i
original box men i en blød plast lomme hvor på cd-key'en er skrevet med en
tyk tusch som ingen kan tyde dvs. alle får noget forskelligt ud af koden.
Kan man checke key'en inden man installere ellers er der ret mange
muligheder ?

Lars

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 22-11-04 20:20

Havde samme problem. Skrev samtlige mulige kombinationer op på et stykke
papir, gik så metodisk frem, da jeg var nået til det punkt i
installationsprocessen, hvor koden skulle indtatses og stregede ud, til
jeg kom til den rigtige. Træls arbejde, men det virkede.

Programmet Magical Jelly Beans kan finde koden efter installation. M å s
k e kan det også hive koden ud af cd'en, jeg ved det ikke. Prøv Google
Groups og søg med engelske termer. Det får du flest svar ud af.

VH
Finn A. Hansen

Fra : Nederbasse

Dato : 22-11-04 21:34

"Hansen & Bennetsen" <villalulla@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> e kan det også hive koden ud af cd'en, jeg ved det ikke. Prøv Google
> Groups og søg med engelske termer. Det får du flest svar ud af.

Jeg hader træls arbejde
vi har prøvet hver især at skrive det op vi mener står på lommen meeeen det
er et ordentlig arbejde at komme alle igennem
Det var nemmere i 'gamle dage' da tværsummen i cd-koden bare skulle give 7

Har også tæsket Google igennem uden held

Lars