MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
program til at "fjernstyre" en anden compu~
Fra : cp

Dato : 20-11-04 20:26

Hvad kunne det hedde ?

Aætså et program hvor man får den andens skærmbillede op og kan styre alle
ting

Christian

Fra : Morten Due Jensen

Dato : 20-11-04 20:44

cp wrote:
> Aætså et program hvor man får den andens skærmbillede op og kan styre
> alle ting

Netop er godt, men koster penge.

VNC er et gratis opensource project, som også virker til Windows. Jeg er dog
ikke imponeret over ydelsen, hvis den rigtige båndbredde ikke er tilstede.

Hvis du bruger Windows XP, kunne du overveje at bruge den indbyggede Remote
Desktop. Den kan være lidt tricky at sætte op - men fungerer også
fornuftigt.
Morten Due Jensen

Fra : Calle.

Dato : 21-11-04 22:50

Morten Due Jensen wrote:

> Netop er godt, men koster penge.
>
> VNC er et gratis opensource project, som også virker til Windows. Jeg
> er dog ikke imponeret over ydelsen, hvis den rigtige båndbredde ikke
> er tilstede.
Den sidste version kører perfekt

--
Calle.

Fra : Basil

Dato : 20-11-04 21:38

cp wrote:
> Hvad kunne det hedde ?
>
> Aætså et program hvor man får den andens skærmbillede op og kan styre alle
> ting
>
> Christian

De koster vist alle penge, men intet er jo gratis
VNC virker, men er ikke specielt lækkert.
Jeg bruger NetOp, og er ganske glad for det, men vil en dag skifte til
Remote Admin (hedder vist Radmin) da jeg har set det, og dets funktionalitet
virker endnu bedre (en host betjent fra 5 klienter på samme tid, det kan
NetOp ikke)
Kai

Fra : Lars HT

Dato : 21-11-04 01:02

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> wrote in message
> [...]
> funktionalitet
> virker endnu bedre (en host betjent fra 5 klienter på samme tid, det kan

Jeg har benyttet Radmin igennem et års tid nu og her kun været tilfreds!
Skærmopdateringen er selvfølgelig afhængig af traffikken på nettet, men
generelt er den meget hurtig! Desuden har den en meget enkel og hurtig
filoverførselsfunktion, som kan fungere samtidig med Remote Desktop er åben
(man kan skifte frem og tilbage mellem de to funktioner uden at skulle logge
ud og ind hele tiden!)

Lars

Fra : Calle.

Dato : 21-11-04 22:51

Basil wrote:
> [...]
> Remote Admin (hedder vist Radmin) da jeg har set det, og dets
> funktionalitet virker endnu bedre (en host betjent fra 5 klienter på

Har du prøver den seneste VNC
--
Calle.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-11-04 13:59

PC Anywhare kunne det vel hedde

Fra : Calle.

Dato : 21-11-04 22:51

Jan Rasmussen wrote:
> PC Anywhare kunne det vel hedde

ikke hvis det skal være gratis
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 21-11-04 22:49

cp wrote:
> Hvad kunne det hedde ?
>
> Aætså et program hvor man får den andens skærmbillede op og kan styre
> alle ting

VNC
--
Calle.

Fra : John Frandsen

Dato : 22-11-04 11:12

"cp" <christianpoulsen86@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad kunne det hedde ?

Overvej at prøve Timbuktu Pro... Det koster ikke en bondegård og kan "ALT"

Læs evt. mere her: http://www.netopia.com/software/products/tb2/ hvor du
også kan hente en fuldt fungerende tidsbegrænset version.

Mvh John
(som ikke har anden tilknytning til produktet end at jeg er en tilfreds
bruger)