MS Windows
briani 27239
Windows kan ikke genkende mine DVD disc
Fra : Nostra

Dato : 20-11-04 12:44

Ms beskriver problemet her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;818733&Product=winxp
men der er ikke nogen løsning på problemet!

Jeg kan sagtens afspille alm. cd-rom's

Jeg har opdateret alt inkl. firmware på drevet!

Er der nogen der kender en løsning!

Morten

Fra : Palle

Dato : 20-11-04 14:09

"Nostra" <nos@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der er ikke nogen løsning på problemet!
>
> Jeg kan sagtens afspille alm. cd-rom's
>
> Jeg har opdateret alt inkl. firmware på drevet!

Står løsningen ikke i MS-artiklen?

Fra : Gevaldi

Dato : 20-11-04 15:05

Palle skriblede:

> Står løsningen ikke i MS-artiklen?

Jo, men du ved hvis man ikke forstår hvad det
er man læser, så er man jo lige vidt :(

--
/Gevaldi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-11-04 15:14

Nostra skriver:

> Ms beskriver problemet her
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;818733&Product=winxp
> men der er ikke nogen løsning på problemet!

Jo, du skal kontakte microsoft, hvis din pc ikke kan genkende DVD-RW
skiver.

> Jeg kan sagtens afspille alm. cd-rom's

Og almindelige DVD skiver ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Nostra

Dato : 20-11-04 15:22

Hejsa

Det gælder både DVD RW og almindelige DVD skiver!

Og jeg har kontaktet MS, men trods deres support artikel, kan de ikke
finde ud af hvad der er galt!

Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-11-04 18:56

Nostra skriver:

> Det gælder både DVD RW og almindelige DVD skiver!

Okay

> Og jeg har kontaktet MS, men trods deres support artikel, kan de ikke
> finde ud af hvad der er galt!

Det er heller ikke det der beskrives i artiklen.

Jeg tror at du har et defekt drev. DVD laseren kan være færdig, men
alligevel kan den godt læse på CD laseren.