MS Windows
briani 27239
Installation af XP går i stå
Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-11-04 08:57

Hej.

Jeg har lige fået en bærbar Asus A3500L, som jeg er igang med at installere
XP på. Men efter utallige forsøg, må jeg konstatere, at installationen går i
stå præcist samme sted. Efter boot og indlæsning af filer og computeren har
genstartet, og man sidder i den grafiske installation, går computeren kold
under punktet "Installerer Windows" med teksten "Installationen vil blive
fuldført om ca.: 34 min" nedenunder.
Hvad gør jeg, for jeg tror snart jeg har prøvet alt?

Søren

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 20-11-04 09:30

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:419ef8c0$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> fuldført om ca.: 34 min" nedenunder.
> Hvad gør jeg, for jeg tror snart jeg har prøvet alt?

Er cd'en beskidt/ridset?

/Ole

Fra : emj

Dato : 20-11-04 10:11

On Sat, 20 Nov 2004 08:56:36 +0100, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Jeg har lige fået en bærbar Asus A3500L, som jeg er igang med at installere
>XP på. Men efter utallige forsøg, må jeg konstatere, at installationen går i
>stå præcist samme sted.

Hvis din bærbare er ny, så kan det skyldes, at der mangler en
enhedsdriver . Kontakt sælger.
Hilsen emj

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-11-04 08:27

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> nedenunder.
> Hvad gør jeg, for jeg tror snart jeg har prøvet alt?

Det må have været en ridset eller defekt cd, for da jeg prøvede med en
anden, så virkede det første gang. Tak for forslagene.

Søren