MS Windows
briani 27239
Intelligent Fil-støvsuger?
Fra : Mr. Mox

Dato : 18-11-04 16:17

Jeg har lagt et program ind fra en CD fra et blad (K-Komputer) som jeg kun
køber lejlighedsvis, kan derfor ikke få svar fra bladet ?

Programmet "Fast Cleaner" skal kunne slette unødvendige filer, problemet er
blot at de viste filer som man altså selv skal sortere i, er ret
uforståelige for mig! Jeg er altså bange for at slette noget jeg har brug
for.

Der er hundredvis af filer der hedder: C:\Documents and settings\all
users\Applikations data\NPF\LOGS\

Så er der lisså mange fra mit billedprogram som hedder: C:\ doc. a
set.\Merlin\Lokale indstill\Temp\

Så et par meter med: C:\ bla bla \temporary Internet
files\content.IE5\4HEFG5UN\

Alle de ovennævnte er kun på 0 KB ???? Så kommer der nogen med mellem 1
og 50 KB, samme "Navne"

Hold da kæft!!! De bli'r ve' og ve' ???????

Faktisk står der for neden at der er fundet 5193, Occupied 60,80 MB

Den eneste store fil er på 2.432 KB og hedder: SPLAF.tmp
C:\Windows\system 32\spool\PRINTERS\, så den må jeg vel ikke slette??

Hvem kan gi' mig et råd??
TAK på forhånd.

Mr. Mox

PS Var det den rette gruppe???? Ja for det er vel ikke VIRUS jeg spø'r
om????

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-11-04 16:59

Mr. Mox wrote:

> Jeg har lagt et program ind fra en CD fra et blad (K-Komputer) som jeg kun
> køber lejlighedsvis, kan derfor ikke få svar fra bladet ?

Du kan jo prøve. Jeg vil tro, chancerne er gode.

> Programmet "Fast Cleaner" skal kunne slette unødvendige filer
>
> Der er hundredvis af filer der hedder: C:\Documents and settings\all
> users\Applikations data\NPF\LOGS\

Det er sandsynligvis log-filer som er lavet af et program, der gemmer
sig under forkortelsen NPF. De kan sandsynligvis slettes uden problemer.

> Så er der lisså mange fra mit billedprogram som hedder: C:\ doc. a
> set.\Merlin\Lokale indstill\Temp\

Du kan normalt altid slette filer i mapper, der hedder Temp, og dermed
altså også ovennævnte.

> Så et par meter med: C:\ bla bla \temporary Internet
> files\content.IE5\4HEFG5UN\

Kan også slettes.

> Faktisk står der for neden at der er fundet 5193, Occupied 60,80 MB

Men hvis du ikke har specielt meget brug for de 60 MB ekstra plads, så
lad være med at rode med det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
33 tips & tricks til Internet Explorer