MS Windows
briani 27239
mediaplayer kopiere altid
Fra : Morten

Dato : 17-11-04 22:11

Min Windows Media Player starter automatisk op med at kopiere cd'en ned på
min harddisk? Jeg har fjernet flueben i 'kopier cd, når den sættes i'
[funktioner Indstillinger Kopier]

/ml

Fra : Palle

Dato : 18-11-04 00:19

"Morten" <mortenlyn@safnet.dk> skrev i en meddelelse
> Min Windows Media Player starter automatisk op med at kopiere cd'en ned på
> min harddisk? Jeg har fjernet flueben i 'kopier cd, når den sættes i'
> [funktioner Indstillinger Kopier]

Fint. Rart at vide, hvad der sker hos dig.

Fra : Nfu

Dato : 18-11-04 09:41

> Fint. Rart at vide, hvad der sker hos dig.

Ok, min fejl . . . . jeg regnede dog med at læsere her i nyhedsgrupperne
kunne regne ud at jeg skriver fordi det er noget jeg søger svar på.
Men for god ordens skyld: Hvordan får jeg mediaplayer til at holde op med
automatisk kopiering hver gang jeg sætter en cd i?

/ml

Fra : emj

Dato : 18-11-04 11:26

On Thu, 18 Nov 2004 09:41:10 +0100, "Nfu" <nfuansatte@mail.dk> wrote:

>Men for god ordens skyld: Hvordan får jeg mediaplayer til at holde op med
>automatisk kopiering hver gang jeg sætter en cd i?

Ved at fjerne fluebebet under indstillinger/Kopier musik fra cd
Hilsen emj

Fra : Gevaldi

Dato : 18-11-04 11:39

emj skriblede:

> Ved at fjerne fluebebet under indstillinger/Kopier musik fra cd

Nu ville jeg gerne have sat fut til:
dk.bedre.syn.briller men det gør
jeg bare ikke

--
/Gevaldi

Fra : Nfu

Dato : 18-11-04 12:05

> Ved at fjerne fluebebet under indstillinger/Kopier musik fra cd
> Hilsen emj

Tak for svar, men som jeg skriver i første indlæg, så har jeg fjernet
fluebenet, og den fortsætter med at kopiere som det første når en cd ryger
i??

/ml

Fra : Calle.

Dato : 18-11-04 23:45

Nfu wrote:

> Tak for svar, men som jeg skriver i første indlæg, så har jeg fjernet
> fluebenet, og den fortsætter med at kopiere som det første når en cd
> ryger i??

har du genstartet PCen efter. Min drillede også, indtil jeg genstartede.
Aner ikke hvorfor, men tror det er en M$ bug
--
Calle.

Fra : Nfu

Dato : 19-11-04 09:04

> har du genstartet PCen efter. Min drillede også, indtil jeg genstartede.
> Aner ikke hvorfor, men tror det er en M$ bug
> --
> Calle.

Desværre, det virker heller ikke.

/ml