MS Windows
briani 27239
opdatering af dll filer
Fra : Hendeigen

Dato : 17-11-04 11:15

Hej jeg håber dette er det rette forum at spørge i.
er der nogen steder på nettet man online kan få tjekket om diverse dll filer
som typisk skal være til stede ,, om de er der? og/eller om de evt. er
beskadiget? og så automatisk downloade nye og "putte dem de rigtige steder"
Jeg har en mistanke at jeg har problemer med en 32dll ? fil.... Jeg får ofte
beskeder om fejl... .
Jeg har desuden et problem at jeg ikke kan installere visse programmer som
f.eks. real player. RP har jeg afinstalleret tidligere, men der ligger
stadig enkelte rp filer gemt hist og pist. Jeg har efter at have snakket med
support i England forsøgt endnu engang at installerer/afinstallere osv men
det hjælper ikke.
Jeg får bl.a. disse meddelelser: Installation failed. cannot create
folder%rn_common% og "shell executable of setup program has found an error"
Kan nogen her hjælpe ?
Hilsen Anette

Fra : Hendeigen

Dato : 17-11-04 11:21

Jeg glemte at skrive at jeg bruger XP2000 prof.
Anette

Fra : Palle

Dato : 17-11-04 15:37

"Hendeigen" <hendeigen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte at skrive at jeg bruger XP2000 prof.
> Anette

Hvad er XP2000 prof?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-11-04 23:34

"Hendeigen" <hendeigen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte at skrive at jeg bruger XP2000 prof.
> Anette

I win xp kan man i kør skrive sfc /scannow
Så undersøger den om systemfilerne er i orden og udskifter defekte, hvis det
er nødvendigt.
Jeg ved ikke om kommandoen kan bruges i win 2000.
I tidligere versioner skrev man bare sfc

Kurt

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-11-04 17:16

> [...]
> Jeg får bl.a. disse meddelelser: Installation failed. cannot create
> folder%rn_common% og "shell executable of setup program has found an

Hej.

Hvis du finder ud af hvilken det er galt med, kan du downloade dll filer her
http://www.dll-files.com/ ved godt at det ikke er svar på dit spørgsmål.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk