MS Windows
briani 27239
ingen net radio under XP
Fra : Morten Dall

Dato : 16-11-04 23:19

Hej Alle,

jeg har lige fået ny pc på arbejdet, før havde jeg en NT maskine, hvor jeg
kunne høre net radio, nu har jeg fået en ny der køre XP men den kan ikke
høre net radio, jeg gætter på at det er noget "de" har spæret i XP, men hvor
gør man det og vigtigst af alt hvordan fjerner jeg denne spæring )

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-11-04 23:52

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> gør man det og vigtigst af alt hvordan fjerner jeg denne spæring )

Du gætter forkert. Det er ikke spærret i xp, så det må være et sted i
opsætning af lydkort, at noget er galt.
Se evt. i enhedshåndtering om lydkort er installeret korrekt og derefter må
du undersøge om anden form for lyd virker på den pgl. pc. Måske er der bare
skruet ned for din volumenknap.

Kurt

Fra : Morten Dall

Dato : 17-11-04 18:49

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> må
> du undersøge om anden form for lyd virker på den pgl. pc. Måske er der

tja der er ikke noget i vejen med lyden, jeg kan spille mp3, se film osv.

men lige pludselig i dag, så begyndte det at virke uden at jeg har gjort
noget, så jeg ved ikke havd der var galt, men nu virker det til syneladende.

mvh Morten

Fra : sn67

Dato : 17-11-04 06:04

Morten Dall wrote:
> [...]
> den kan ikke høre net radio, jeg gætter på at det er noget "de" har
> spæret i XP, men hvor gør man det og vigtigst af alt hvordan fjerner

Hej Morten.
Hvis det er DR's netradio, skal du tillade popups, før du kan åbne deres
netplayer.

Susanne Nielsen.