MS Windows
briani 27239
? Fobinde til DVD drev på anden computer
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-11-04 19:12

Hejsa

Jeg har et lille problem her
Hvordan får jeg et filshare til at blive opfattet som et DVD drev?

Jeg har installeret andre spil/programmer uden problemer ved at dele DVD'en
på den ene maskine og lave et netværksdrev på den maskine jeg skal
installere på
Men men, det kan HL2 installationen ikke lige finde ud af
Det går med at køre selve installationspakken, men der hvor jeg kommer frem
til at skulle indtaste CDkey så siger den jeg skal indsætte DVD'en i
masskinen og så står den bare der og står uden mulighed for at komme videre
Det er lidt træls

Hvordan jeg maskine 2 til at fatte at netværksdrevet er et DVD drev?

pft/Peter

Fra : Palle

Dato : 17-11-04 00:28

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
videre
> Det er lidt træls
>
> Hvordan jeg maskine 2 til at fatte at netværksdrevet er et DVD drev?

Windows 2, 3, 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, NT3.51 NT4.0, 2000Pro, XPPro,
XPHome eller noget helt 15.?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-11-04 01:04

"Palle" wrote

> Windows 2, 3, 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, NT3.51 NT4.0, 2000Pro, XPPro,
> XPHome eller noget helt 15.?

Det har fat i noget der

WinXP Pro SP2 (begge maskiner)

- Peter

Fra : ///JJ

Dato : 17-11-04 01:05

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
> mulighed for at komme videre Det er lidt træls
>
> Hvordan jeg maskine 2 til at fatte at netværksdrevet er et DVD drev?

En mulighed er DaemonTools (e.lign), men det kræver at du først laver et
image af din DVD, deler det fra serveren og til sidst mapper det på dine
pc'ere.

///JJ