MS Windows
briani 27239
opgradering fra 98 til xp
Fra : Michael Frandsen

Dato : 16-11-04 17:10

jeg har lige været ved at opgradere en ældre bærbar fra 98 til XP og nu kan
jeg ikke huske hvilken fil det er den gemmer den gamle 98 version i. jeg
skal nemligt have den gamle fil slettet da jeg ikke har så meget harddisk
plads og derfor skal af med alt det udnødvendige

Michael Frandsen
slet SUPER fra min mail adresse

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-04 17:47

Michael Frandsen skriver:

> [...]
> skal nemligt have den gamle fil slettet da jeg ikke har så meget harddisk
> plads og derfor skal af med alt det udnødvendige

Lige et tillægsspørgsmål: Hvorfor fanden opgraderer du i stedet for at
lave en ren installation ?

Nu må du trækkes med rester af den gamle 98'er og dens programmer over
hele disken. Havde du startet forfra, kunne du trimme din installation
til at fylde minimum.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John

Dato : 16-11-04 18:04

"Michael Frandsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> skal nemligt have den gamle fil slettet da jeg ikke har så meget harddisk
> plads og derfor skal af med alt det udnødvendige

Hmm... 98'eren ka' da vist ikke fjernes, når du har 'opgraderet'... men du
ka' evt prøve lidt jule-oprydning med G-Lock Temp Cleaner:
http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html og derved pine nogle ekstra GB
ud af systemet.

Belarc Advisor viser, hvad du ellers har af soft- og hardware:
http://www.snapfiles.com/get/belarc.html måske er der programmer, du aldrig
bruger, og som derfor kan slettes.

Mvh John

Fra : Michael Frandsen

Dato : 17-11-04 16:43

jeg begyndte forfra og er sluppet af med den gamle 98