Forskelligt udseende....
Fra : Dennis Munding

Dato : 30-11-04 13:25

Hej NG!

Har lige et spørgsmål, som jeg ikke er sikker på, er havnet det
rigtige sted...

Jeg har skiftet en reklame ud på

http://www.skovaa-munding.dk/ (nederst på forsiden)

men det er ikke den rigtige, der vises - den kan ses på

http://www.skovaa-munding.dk/index.html eller

http://skovaa-munding.dk/ eller

http://skovaa-munding.dk/index.html ???

Hvorfor bliver den ikke udskiftet i det øverste link - det er da
den samme adresse!!?? Eller er det ikke det??

Spørg om jeg er forvirret....

På forhånd tak for hjælpen!

Dennis Munding
Webmaster
http://www.skovaa-munding.dk/ og http://www.mundings-memorial.dk/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : L[x]

Dato : 30-11-04 13:47

Dennis Munding wrote:
> [...]
>
> Hvorfor bliver den ikke udskiftet i det øverste link - det er da
> den samme adresse!!?? Eller er det ikke det??

Jeg tror problemet ligger i din browser cache. Jeg ser den samme reklame
på samtlige links.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Dennis Munding

Dato : 01-12-04 08:21

Hej L[x]!

> Jeg tror problemet ligger i din browser cache. Jeg ser den samme reklame
> på samtlige links.

Det kan godt tænkes...
Spørgsmålet er så, hvilken reklame du ser??
Er det:

a: Disney jule-reklame

b: Katastrofen i Kolding-banner

Fra : L[x]

Dato : 01-12-04 09:34

Dennis Munding wrote:

> Det kan godt tænkes...
> Spørgsmålet er så, hvilken reklame du ser??
> Er det:
>
> a: Disney jule-reklame

Ja, det burde jeg selvfølgeligt have skrevet. Det er Disney jule reklamen.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk