Gratis domæne?
Fra : Koeffe

Dato : 30-11-04 12:01

Hvor kan jeg få et gratis domæne eller serverplads?

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 30-11-04 12:08

"Koeffe" <skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg få et gratis domæne eller serverplads?

.....og så fandt jeg http://www.internetplads.dk

Jeg havde set den tidligere, men hoppede pr refleks væk, fordi der var en
møg irriterende reklame.

--
Koeffe

Fra : jesper

Dato : 30-11-04 16:07

Den Tue, 30 Nov 2004 12:07:38 +0100. skrev Koeffe:

> "Koeffe" <skrev i en meddelelse

> ....og så fandt jeg http://www.internetplads.dk
>
> Jeg havde set den tidligere, men hoppede pr refleks væk, fordi der var en
> møg irriterende reklame.
http://zvf.dk
my.dot.tk

Fra : jopa

Dato : 30-11-04 12:51

Koeffe skriblede bla følgende:
> Hvor kan jeg få et gratis domæne eller serverplads?

frac.dk eller 1.go.dk
Findes sikkert andre

--

..............Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Niels

Dato : 30-11-04 16:06

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg få et gratis domæne eller serverplads?
>

> --
> Koeffe

Når du siger gratis domæne, så kan du få et DITNAVN.TK domæne på
http://dot.tk du skal bare have en plads et andet sted. Og så linker den
bare.