Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Coolpix 880 med ERROR 1585 ?
Fra : Jan Martin Grindheim

Dato : 18-05-01 10:24

Har nå fått problem med vårt nye Nikon Coolpix 880 i dag .
Kameraet er kjøpt hos Komplett Data for 2 dager siden.
Problemet er at objektivet ikkje kjem ut meir!
Får feilmelding ERROR 1585.

Har følgt prosedyren med å ta ut batteria, for så å sette dei i igjen.
Når ikkje dette hjalp skulle ein ta kontakt med forhandler i følge
brukermanualen, som henviste meg til dere.
Har nå tat ut batteria igjen, for så og sette dei in igjen etter 6 timer,
etter råd frå Nikon sin repratør. ( INTERFOTO.NO )
http://www.interfoto.no/support/verkstedet_default.asp

Er det andre som har erfaring med dett?

Vi tok ca 50 bilder i går på 17 mai her i Etne, og alt virket fint.
Men vi reagerte på den sterke motordur-lyden, frå kameraet.( fokus/zooming,
den holdt på å justere seg heile tida. )
Eg ladet opp batteriet i natt, og då eg skulle sette det i igjen i dag
tidleg, oppstod problemet.

Får ikkje håpe et tannhjul er gåent i drivsystemet til objektivet.?

Eg glemte å ta objektivdekslet, då eg skulle starte opp kamraet for første
gang, men det har vore i
orden etter på, heilt til det ikkje virket i dag tidleg, etter
batteiskift. )

Er det andre som har erfaring med denne feilmeldinga? ( EROR 1585 )

Jan Martin Grindheim
--
jgrindhe@REMOVEc2i.net
(fjern ordet "REMOVE" for å få en

<URL:http://home.c2i.net/jan.martin.grindheim/>

Fra : Jan Martin Grindheim

Dato : 18-05-01 15:07

"Jan Martin Grindheim" <grindheimREMOVE@sensewave.com> skrev i melding

> [...]
> Har nå tat ut batteria igjen, for så og sette dei in igjen etter 6 timer,
> etter råd frå Nikon sin repratør. ( INTERFOTO.NO )

Etter 6 t. fungerte at som før. 100% OK igjen.
Bra system alikevel Nikon har!
Ei lita straf må til for at ein skal skjerpe seg? )

Må skryte av bra suport sjå INTERFOTO.NO

Telefonen svarer dei på med ein gang.
Kjempebra.
Trur eg har gjort et bra valg av kamera.

Jan Martin Grindheim