Låst startside
Fra : MGA

Dato : 29-11-04 18:23

Hej i gruppen

Håber nogen kan hjælpe mig.

Jeg har for lang tid siden haft et program installeret som skulle give
større sikkerhed. Jeg synes det var klodset og ubrugeligt, så jeg
afinstallerede det. Jeg kan ikke huske hvad det hedder. En af funktionerne i
programmet var at det kunne låse min startside i IE så den ikke kunne
ændres. Nu kan i sikkert gætte hvad jeg vil

Under Funktioner og Indstillinger hvor man normalt ændrer det, er knapperne
grå og kan ikke bruges. Ikke engang tom side eller aktuel side kan vælges.
Jeg kan ikke skrive en anden adresse eller noget.
Og nu vil jeg ha' en anden startside!
Tough luck eller hvad? Kan jeg et eller andet sted ændre dette?

På forhånd tak

Mette

Fra : MGA

Dato : 01-12-04 18:30

/bump - virkelig ingen der kan hjælpe med det? =(

Fra : Henrik Gemal

Dato : 01-12-04 19:05

MGA wrote:
> [...]
> Og nu vil jeg ha' en anden startside!
> Tough luck eller hvad? Kan jeg et eller andet sted ændre dette?

En enkel søgning på google:
http://www.timmonet.co.uk/html/sphijack.htm

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : MGA

Dato : 02-12-04 18:18

> [...]
> Henrik Gemal
> Mozilla Evangelist
>
> Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:

Fantastisk - tusind tak!
Normalt er det mig der punker folk med at de skal søge på google, men selv
en google worshipper kan glemme sine guder i panik

Mette