FF fejlmeddelelse
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 29-11-04 17:57

Jeg får følgende fejlmeddelslse, når jeg med FF forsøger at gå ind på
Toldskat.dk og vælger Tastselv.

fejl -12227

Er der nogen, der ved noget om hvad det kan være???

Tak, Peder

Fra : Henrik Gemal

Dato : 30-11-04 08:18

Peder Hanghøj wrote:
> [...]
> Toldskat.dk og vælger Tastselv.
>
> fejl -12227
>
> Er der nogen, der ved noget om hvad det kan være???

Er det når du prøver med digital signatur? Kører du gennem en proxy
eller lign?

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 01-12-04 07:08

Jeg kører ikke gennem en proxyserver.
Jeg går på www.toldskat.dk og når jeg vælger Tastselv under virksomhed og
derefter vælger Log-in med Tastselv-kode kommer fejlmeddelelsen.

Peder

Fra : Henrik Gemal

Dato : 01-12-04 11:43

Peder Hanghøj wrote:
> Jeg kører ikke gennem en proxyserver.
> Jeg går på www.toldskat.dk og når jeg vælger Tastselv under virksomhed og
> derefter vælger Log-in med Tastselv-kode kommer fejlmeddelelsen.

Har du en digital signatur installere i Firefox eller kun i IE?

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 01-12-04 16:13

Jeg har ikke digital signatur installeret i Firefox.

Fra : Stig Andersen

Dato : 02-12-04 14:57

Peder Hanghøj wrote:
> Jeg får følgende fejlmeddelslse, når jeg med FF forsøger at gå ind på
> Toldskat.dk og vælger Tastselv.
>
> fejl -12227

Jeg har ingen problemer med at logge på tastselv.toldskat.dk/erhverv med
FF 1.0. Men jeg *har* tidligere fået fejlmeddelelser. Prøvede da senere
på dagen uden problemer.

> Jeg har ikke digital signatur installeret i Firefox.

Godt for dig. Hold dig til T&S' tastselv-kode. Så slipper du for de
problemer mange har haft med Digital Signatur. På alle platforme, sites
og applikationer.

Held og lykke

Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 03-12-04 07:14

"Stig Andersen" <stigadk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Godt for dig. Hold dig til T&S' tastselv-kode. Så slipper du for de
> problemer mange har haft med Digital Signatur. På alle platforme, sites og

Er ingen steder man kan finde hvad fejlnumret betyder?

Peder