FIREFOX 1.0 og www.lokalsparekassen.dk
Fra : Kell Larsen

Dato : 28-11-04 10:37

Er der nogen, der har haft succes med ovennævnte kombination. Den
melder, at browseren ikke understøtter sessionscookies. Det er da ikke
rigtigt?
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-11-04 11:26

Kell Larsen skrev:

> Er der nogen, der har haft succes med ovennævnte kombination.

Nej, jeg bruger ikke den bank.

> Den melder, at browseren ikke understøtter sessionscookies.
> Det er da ikke rigtigt?

Nej, det er noget vrøvl. Alle nyere browsere - naturligvis også
Firefox - understøtter sessioncookies.

Når man vælger "start webbank" forsøger browseren at åbne et pop
op-vindue - det blokeres som standard af Firefox (lige som IE6 på
XP/SP2 også vil blokere den slags). Derfor skal man slå pop op-
beskyttelsen fra på bankens site. Men om det er nok til at få det
til at virke, ved jeg ikke.

I deres hjælp angiver de at man skal have IE6 hvis man benytter
Windows - mens hvis man benytter linux, kan man "måske" få det til
at virke.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kell Larsen

Dato : 28-11-04 21:31

Tak for svaret. Jeg har skrevet til dem med et godt råd.
Måske bliver de klogere.
Hilsen
Kell