Hjælp!
Fra : Bam-Bam DK

Dato : 02-12-04 19:47

Hej NG!

OK, jeg er klar til at blive svinet til, så here goes:

Min gamle videomaskine er stået af, hvilket i sig selv ikke gør så meget,
problemet ligger mere i at jeg er vild med Highlander-filmene, og har dem
alle på DVD, på nær Highlander 3: The Sorcerer (Nogle steder: The Final
Dimension), og grunden til dette er selvfølgelig at den ikke er udgivet på
DVD, undtagen i lande som Tyrkiet, Polen m.m.

Nu tillod jeg mig så at "låne" den fra P2P, men mangler nogle tekster til
den, så derfor:

Er der nogle her der kan hjælpe mig?
Teksterne må gerne være på svensk, norsk, engelsk eller sågar hollandsk, de
to sidstnævnte har jeg set skulle være på ovenstående udgave.

På forhånd tak.

Bam-Bam DK

Fra : Maria de Francis

Dato : 02-12-04 20:27

"Bam-Bam DK" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dimension), og grunden til dette er selvfølgelig at den ikke er udgivet på
> DVD, undtagen i lande som Tyrkiet, Polen m.m.

Kommer an på om du søger på en region 1, for der kan du sagtens få fat i den
på DVD. Også Endgame, som nogle kalder Highlander 4. Jeg kan f.ex se
Axelmusic har den på listen.

Mvh
Maria

--
Let he who is without sin
try to survive

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 02-12-04 20:53

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:30Krd.897$y13.132@news.get2net.dk...
> [...]

den
| på DVD. Også Endgame, som nogle kalder Highlander 4. Jeg kan f.ex se

Det går ikke med Region1, da min DVD-afspiller ikke er regionsfri

Bam-Bam DK

Fra : David T. Metz

Dato : 03-12-04 01:48

Bam-Bam DK kalligraferede, i
> Det går ikke med Region1, da min DVD-afspiller ikke er regionsfri

Hvordan får du din harddisk ned i din dvd-afspiller når du har hentet en
piratkopi?

David

Fra : Morbid Angel

Dato : 03-12-04 07:13

On Thu, 2 Dec 2004 20:53:04 +0100, "Bam-Bam DK" <@> wrote:

>Det går ikke med Region1, da min DVD-afspiller ikke er regionsfri
>
>Bam-Bam DK

Så køb en regionsfri afspiller, den koster ca 300, - i
supermarkedenen, Antipirat Gruppen tager langt højere for kopierne af
disse film end de koster =)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-04 22:44

In article <ks00r0h3762vn8brckhkbd3h4io13ed4ha@4ax.com>,
morbid_angel@hotmail.com says...
> Så køb en regionsfri afspiller, den koster ca 300, - i
> supermarkedenen, Antipirat Gruppen tager langt højere for kopierne af
> disse film end de koster =)

Er der ikke noget om afpressing er en god forretning? ;)

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 04-12-04 10:30

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
| In article <ks00r0h3762vn8brckhkbd3h4io13ed4ha@4ax.com>,
| morbid_angel@hotmail.com says...
|
| Er der ikke noget om afpressing er en god forretning? ;)

Ikke med min løn

Bam-Bam DK

Fra : Mads Jensen

Dato : 03-12-04 18:37

Bam-Bam DK wrote:

> Det går ikke med Region1, da min DVD-afspiller ikke er regionsfri

Måske er der et tip at hente her (hvis det da ikke er påkrævet at man
skal rode med hardwaren for det):
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php

Og hvis ikke, så sparer man sammen til en ordentlig DVD-afspiller, der
er kodefri, for der er masser af udgivelser, man kan få langt billigere
på andre regioner, og endda udgivelser, som man ikke kan få i region 2.

/Mads