albert og musen
Fra : fam. Ager

Dato : 02-12-04 19:28

hej

lige et snapshot af albert(ragdoll) og sin middagsmad:0) jo jo musen er
rigtig nok, eller var:0)

torben og marie

Fra : JytteJ

Dato : 02-12-04 22:58

Godt man ikke er mus!

Jytte

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 03-12-04 11:13

Hej.
Hvordan har i fået et billede ud af det? min computer vil bare sende
mailnår jeg prøver at åbne linken.

Med venlig hilsen
Maria og Benny Lauritzen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 03-12-04 15:55

"Maria og Benny Lauritzen" <benny.lauritzenKATTE@BAKKEparadis.dk> skrev i en
meddelelse news:41b03c2ca3e26@nerdgirl.dk...
> Hej.
> Hvordan har i fået et billede ud af det? min computer vil bare sende
> mailnår jeg prøver at åbne linken.

øhhh, det er vel dette link du klikker på ikk´`?

Fra : Denise

Dato : 03-12-04 16:22

fam. Ager wrote:

> øhhh, det er vel dette link du klikker på ikk´`?

> torben

Hej
Jeg kunne heller ikke se den i går, ligesom sidste gang I sendte et billede
på den måde. Jeg kører OE og havde en gammel sunsite.dk som alternativ
nyhedsserver, og den virkede ikke. Jeg bruger kun news2.tele.dk. Jeg
slettede sunsite og fik den oprettet påny med password og login (det er
meget rart af have en alternativ) og så virkede det. Jeg _aner_ ikke om det
var derfor, men faktum er, at nu kan jeg godt se den dejlige mis og jeres
billeder

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi Nielsen

Dato : 03-12-04 12:31

Hehe det var da sødt :)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 03-12-04 13:43

> hej
>
> lige et snapshot af albert(ragdoll) og sin middagsmad:0) jo jo musen er
> rigtig nok, eller var:0)

Herligt billede. Tænk at sådan en yndigt udseende kat kan være sådan et
rovdyr inderst inde *G* Havde han selv fanget musen, eller hvordan?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 03-12-04 15:52

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
Havde han selv fanget musen, eller hvordan?

nej, den er fanget i en fælde....men han fik den, også gik legen igang.Det
blev kastet,gansket osv .........og mig ned på maven og gang i kameraet:0)))

torben

Fra : Bettina Hansen

Dato : 03-12-04 20:37

fam. Ager wrote:
> nej, den er fanget i en fælde....men han fik den, også gik legen igang.Det
> blev kastet,gansket osv .........og mig ned på maven og gang i kameraet:0)))

Hehe - jeg gad godt at se hvordan vores ragdoll-killinger ville reagere
på sådan én ;)
Den anden dag blev de for første gang introduceret til vores
chinchillaer og da var reaktionen noget der mindede om mistro i blandet
en smule angst ;)
Men OK - ret skal være ret - chinchillaer er også en del større end mus
og de er meget, meget levende ;) Men der var ikke meget jæger i de to
den dag ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : fam. Ager

Dato : 04-12-04 18:52

"Bettina Hansen" <bettina@chin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de er meget, meget levende ;) Men der var ikke meget jæger i de to den dag

--------------------------------------

Ja det er sjovt nok, vi troede heller ikke at der var spor jagtinstinkt i
den race..
ungernes marsvin er da meget spændene, men ikke vildt meget!. Anton, den
største raggie, er bedste venner med hundene, ligger meget gerne hos i deres
seng, og vil også gerne deltage i leg med dem, men Albert... han synes at
hundene er latterlige, de er pisse bange for ham, han har aldrig gjort
noget, andet end at vade bredskuldret og snerrende forbi dem. han er bare
frygtindgydende! og det er totalt griner når han engang i mellem jager rundt
med hundene, den ene er en cairn terrier og den anden en stor boxerhvalp på
knap 8 mdr. sådan et par tøsedrenge!

Hvor kommer jeres raggier fra?? jeg kunne rigtigt godt tænke mig en til...

mvh. marie