MMC kort til n6230
Fra : JKA

Dato : 02-12-04 16:14

Hej NG

Jeg mangler et nyt kort til min mobiltelefon og jeg mangler et billig sted
og købe den. Jeg har været inde på mobilpriser men jeg kunne ikke finde den
side jeg leder efter. Det er ne engelsk side og hedder noger med MOBI...
Håber der er nogen der kan hjælpe mig

På forhånd tak for hjælpen..

JKA

Fra : Anders

Dato : 02-12-04 16:19

Prøv edbpriser.dk i stedet for. Søg under flashram...

mvh
Anders

Fra : Peter \(c;

Dato : 03-12-04 09:00

"JKA" <jka@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> den
> side jeg leder efter. Det er ne engelsk side og hedder noger med MOBI...

Siden du leder efter er

Moby Memory - http://www.mobymemory.com/

Er man tankelæser eller hva´!?

(c; Peter

Fra : RpR

Dato : 03-12-04 15:54

> Moby Memory - http://www.mobymemory.com/

Ingen penge at sparre i forhold til edbpriser.dk, ihvertfald ikke på deres
256mb kort.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Johnny B 2000

Dato : 08-12-04 06:20

jeg har et RiData 256 mb fra datatel i min 6230

virker upåklageligt

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Jakob SKipper Nielse~

Dato : 08-12-04 22:01

JKA wrote:
> [...]
> side jeg leder efter. Det er ne engelsk side og hedder noger med MOBI...

har købt dan-elec 512 mb virker fint med n6230 og fw 4.44

Fra : Hornbech

Dato : 13-01-05 11:55

Efter jeg læste dit indslag købte jeg 2 stk. 256 mb dan-elec et til min mor
og et til min kone
og et dan-elec 512 mb til mig selv. der var ingen af kortene der kørte
stabilt på vores 6230 kunne ikke håndtere ordentlig de ringetoner som man
havde lagt på mmc kortet
6230 brugere, hold jer fra dan-elec kort.

Mvh
René