Sker der intet
Fra : Kim Hansen

Dato : 02-12-04 15:45

Hej

Jeg vil håbe at dette kan læses, især af mig selv.
Der er intet sket her i gruppen siden d 28/11 i min newsreader.
Så dette er vel en lille test.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Møller

Dato : 02-12-04 16:12

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil håbe at dette kan læses, især af mig selv.
> Der er intet sket her i gruppen siden d 28/11 i min newsreader.

Det har du ret i, der er meget stille her..
Og der har ikke været aktivitet siden 28/11.
På den anden side, det er jo heller ikke lige topsæson.

Møller

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 03-12-04 00:18

Møller wrote:
> [...]
>
> Det har du ret i, der er meget stille her..
> Og der har ikke været aktivitet siden 28/11.
> På den anden side, det er jo heller ikke lige topsæson.

Vist er det topsæson, men det blæser fandenhylemig flere pelikaner i timen
;-(

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]