flash-ram til cisco 1003
Fra : Bo Christensen

Dato : 18-05-01 09:44

Hejsa NG,
kan man benytte et hvilketsomhelst 4 Mb flashkort til en cisco 1003 router,
den er født med 2 Mb hvilken ikke er nok til nyeste IOS,
cisco's originale 4Mb er dog en dyr affære i forhold til andre flashkort

mvh bo

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 19-05-01 12:56

On Fri, 18 May 2001 10:44:06 +0200, Bo Christensen wrote in
dk.edb.netvaerk <9e2nb4$kg2$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>den er født med 2 Mb hvilken ikke er nok til nyeste IOS,
>cisco's originale 4Mb er dog en dyr affære i forhold til andre flashkort

Når jeg kommer hjem søndag eftermiddag, vil jeg lige kigge lidt på min
1003'er hvor der sidder et 4 Mb flashkort i. Jeg tror dog ikke der er
noget specielt ved Ciscos kort.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 20-05-01 18:28

On Sat, 19 May 2001 13:55:51 +0200, Svend Erik Jensen wrote in
dk.edb.netvaerk <ugmcgt45em3e5r08499a7vhcdukqh143mh@news.inet.tele.dk>:

>Når jeg kommer hjem søndag eftermiddag, vil jeg lige kigge lidt på min
>1003'er hvor der sidder et 4 Mb flashkort i. Jeg tror dog ikke der er
>noget specielt ved Ciscos kort.

Så har jeg kigget på kortet. Det er et 4 Mbytes kort fra Modular
Technologies http://www.smartm.com/mem.html og hedder:
SM9FLA4MP320C
Der er nok lidt lusk i det, da jeg ikke kan finde det i
produktoversigten.

Jeg mener iøvrigt at jeg også har set et kort af et andet fabrikat, det
prøver jeg lige at kigge efter i morgen inde på jobbet.

Du kan i mellemtiden begynde at lede efter et 8 Mbytes rammodul med
paritet.