6630 Genstarter...!?
Fra : Peter \(c;

Dato : 02-12-04 12:32

Hej.

Er der andre der har problem med, at deres N6630 genstarter? Jeg har flere
gange været ude for, at telefonen genstarter hvis jeg benytter mig af
forskellige menuer. Der er ingen regel for, hvilke menuer det drejer sig om.

Ligeledes har jeg observeret, at telefonen genstartede af sig selv, da den
lå på bordet ved siden af mig. Jeg havde ikke rørt den i flere minutter, men
alligevel blev displayet helt hvidt (med NOKIA logo), for derefter at starte
op igen.

Jeg skal dog ikke taste min pin når den gør dette.

Min software version er 2.39.129 (27-10-2004).

Har talt med butikken hvor den er købt, og de foreslår at den bliver sendt
til reparation, hvilket bevirker at jeg så skal undvære den i mindst en uge.

Hører gerne fra andre med erfaring i 6630'eren, eller som måske har et
forslag udover reparation.

)c; Peter

Fra : Anders

Dato : 02-12-04 12:45

Send den til rep. !.
Bruger normalt ikke Nokia, kan ikke fordrage deres mobiltelefoner - de går
for let i stykker.

Jeg holder mig til SE.

Mvh
Anders