Hotspot-bøvl?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-05-01 09:45

Et par regionale netvenner har ofte eller 'altid' problemer med at komme
videre fra åbningssiden på www.grandt-aarhus.dk når de prikker på piben,
dvs. på hotspot-linket midt på siden. Derfra skulle de gerne komme ind på
den 'rigtige' forside. Prøv hvis I gider.

Kan det mon skyldes de pågælende måske bruger Mac eller Netscape?

Mvh.: JG

Fra : Andreas Paasch

Dato : 18-05-01 10:09

Jørgen,

jeg har det samme problem med NN 4.7 - du har en bug liggende.

Jeg vil mene, at en omdefinering af dit area-tag vil være løsningen.

Formatet bør være:

<area shape=rect coords="132,78,151,94" href="grandt.htm">

Læg mærke til, ingen mellemrum i coords og ingen citationstegn omkring rect.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-05-01 13:08

Tak, Andreas.
Jeg har fluks efterkommet dit forslag. Der er tilsyneladende ingen forskel i
IE, men forhåbentlig er det nu blevet bedre i NN.
Mvh.: Jørgen

Andreas Paasch <Andreas@Paasch.Net> skrev i en