AsRock
Fra : sls\(2770\)

Dato : 01-12-04 08:28

Hej NG!

Jeg skal lave en spilledåse for en ven, der vil have den så billig som
mulig.
Der skal bruges en 3 Ghz Pentium eller noget AMD64. Kan man bruge et Asrock
bundkort til det, eller er de for billige?

Mvh Sid

Fra : Brian Lund

Dato : 01-12-04 15:08

> [...]
Asrock
> bundkort til det, eller er de for billige?

AsRock skulle lave rimelige kort, det er iøvrigt et datterselskab af Asus
svjv...

Jeg kan se at du kan få et Asus K8N (socket 754) kort til 575 kr, så dét
ville jeg nok vælge hvis de skulle være et _billigt_ A64 system :)

Og... Så ville jeg også vælge et A64 system fremfor et P4 system, både
ydelses og prismæssigt!

Brian

Fra : Palle

Dato : 01-12-04 17:29

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Asrock
> bundkort til det, eller er de for billige?

Det var et sjovt spørgsmål. De fleste i nyhedsgrupperne vil helst ha' alting
gratis...