Deling af HP printer
Fra : AKSEL THØRHOLM

Dato : 30-11-04 22:18

Hej NG

Jeg har stillet dette spørgsmål før uden svar da jeg ikke har beskrevet
fejlen.

Jeg har et lokalnetværk hvor der står 13 pc'ere på alle pc'ere er med XP
pro, hvor den ene har en HP LeserJet 5L som lokal printer, den har jeg så
delt.

Men når jeg fra en anden PC'er vil skrive noget ud og vælger HP'en på den
PC'er som den står kommer der denne fejl:
Dette dokument blev ikke udskrevet
Fra : C. Carlsen

Dato : 02-12-04 00:41

Jeg ved ikke om det hjælper men det kan måske sende dig i den rigtige
retning .....
1) Søg hos HP efter de sidste nye printerdriver, og installer disse.
2) Søg hos HP support
3) Når du installerer printeren på de øvrige maskiner, så prøv at bruge HP's
installation disk.
[Der er noget med, at printeren skal installeres som PCL printer på de
andre maskiner.]
4) Hvordan med rettigheder. Har de øvrige maskiner rettigheder til, at
benytte printeren. (Skal diske på "printermaskine" være delt, aht.
bufferne/køen ???)
5) Køb en printserver

mvh
Claus

Fra : AKSEL THØRHOLM

Dato : 06-12-04 18:23

Tak for svaret Claus

Jeg har fundet fejlen der var en firewall der lukkede for de andre pc'ere
efter jeg lukkede op for adgang på lokalnettet køre det hele efter
hensigten.

/Aksel