Skærme
Fijala 3554
Bedste 17" tft skærm til spil
Fra : millos

Dato : 30-11-04 15:20

hvad er den bedste skærm? har kigget på denne, og vil mene den er den
bedste, men har i andre forlsag?

på forhånd tak

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 30-11-04 15:31

On Tue, 30 Nov 2004 15:19:35 +0100, "millos" <nospam@hd.dk> wrote:

>hvad er den bedste skærm? har kigget på denne, og vil mene den er den
>bedste, men har i andre forlsag?
>
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=112150

Der er en ny test på www.hardware.no af 17" skærme imellem de billige:

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11692

Det er da godt nok en fantastisk responstid, 8 msec, du har fundet med
den BenQ

Men jeg kan ikke finde en anmeldelse af den.

Det er TN panel ligesom de fleste i den norske test.
http://www.prad.de/new/news/shownews224.html

mvh

John

Fra : millos

Dato : 30-11-04 16:07

tak for hjælpen. jeg blev også meget overrasket over responstiden på 8 msec
ved den BenQ, og den har vist osse 500:1 i lysforhold ikk? men ligemeget.
Men tak for hjlækpen, vil kigge de links du har givet mig igennem her senere
i dag!

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 03-12-04 00:14

JK (at mail dot dk) wrote:
> On Tue, 30 Nov 2004 15:19:35 +0100, "millos" <nospam@hd.dk> wrote:

> Der er en ny test på www.hardware.no af 17" skærme imellem de billige:
>
> http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11692

CTX' S762G løber med guldet, men den findes ikke i Danmark? Fåes til
fristende 300$ i Guds eget land!

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 30-11-04 16:54

Samsung 710T får mange roser.
Jeg har selv en og synes den er god af en tft at være.

mvh
TK