Hjemme igen
Fra : JJ

Dato : 30-11-04 15:18

Turen til Winner udstillingen blev en succes, på trods af løbetiden. I den
engelske udgave af tilmeldingsformularen stod der ikke et kvæk om
udstillingsforbud for løbske tæver Det stod kun i den Hollandske
version. Altså hvem siger jeg kan læse Hollandsk Vi tog afsted, kom
ind - ingen problemer..

JJ

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 01-12-04 17:12

"JJ" <jonna@lilanimas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udstillingsforbud for løbske tæver Det stod kun i den Hollandske
> version. Altså hvem siger jeg kan læse Hollandsk Vi tog afsted, kom

og hvordan gik det så`? hvilke præmieringer?

fortæl ......

hilsen Pia

Fra : JJ

Dato : 03-12-04 21:19

Vi klager ikke
2 danske par afsted, med 2 tæver og en han.
2 x Amsterdam winner (BIR / BIM)og en 3 vinner i åben kl tæver.