dørmåtter
Fra : Battlefield´s

Dato : 30-11-04 14:04

Hej
Jeg så nede i byen, at man kunne få nogle fine dørmåtter med hundemotiver
malet på. Desværre havde de ikke de racer jeg skulle bruge, men mon ikke de
findes et eller andet sted på nettet?
Mener at jeg så nogle magen til på udstillingen i Herning, men jeg kan ikke
huske hvem, der forhandlede dem.
Håber nogen kan hjælpe.
Hilsen Vibeke

---

Fra : India

Dato : 30-11-04 19:45

Hejsa
hvilke racer var der på måtterne, og hvor kunne du købe dem??

Venlig hilsen

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-11-04 21:58

"India" <ingen-post@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> hvilke racer var der på måtterne, og hvor kunne du købe dem??
>

> Venlig hilsen

Hej
Der var flere racer, jeg kan huske en flot Golden Retriever og en Pointer,
tror jeg det var. Desværre var der hverken en Labrador (til mig selv) eller
en Shih Tzu (til svigermor).
De kunne købes i en taskeforretning her i Horsens til 149,-
Hilsen Vibeke

---