Sloev Siemens C60
Fra : Christian Meyer

Dato : 30-11-04 08:27

Jeg har faaet mig en Siemens C60 i gave og er ikke helt tilfreds med
den. Jeg synes den er alt forsloev af of til. Bl.a. naar der skal
laves opslag i telefonbogen, ved indtastning af SMS'er og naar
telefonen skal slukkes. Der gaar simpelthen lang tid inden den
reagerer. Som om den skal have en taenkepause.
Har ikke haft lignende problemer med mine tidligere Siemens telefoner
bl. C25 og C35 som jeg overvejer at gaa tilbage til.
Er der andre der kender til dette problem og eventuelt ved hvad der
kan goeres?

Mvh.
Christian Meyer