DIS-Danmark mv.
Fra : Arne Feldborg

Dato : 29-11-04 23:58

Se:
http://www.dis-danmark.dk/bestyrelsen/resume_2004.asp

Det er i sig selv en kæmpe god ting at bestyrelsen nu orienterer så
direkte om de ting man har fat i.

Bemærk også det tredie sidste punkt.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Jens V. Olsen

Dato : 30-11-04 19:54

On Mon, 29 Nov 2004 23:58:26 +0100, Arne Feldborg
<feldborg@haunstrup.dk> wrote:

> [...]
>http://www.dis-danmark.dk/bestyrelsen/resume_2004.asp
>
>Det er i sig selv en kæmpe god ting at bestyrelsen nu orienterer så

Supplerende detailler kan ses på:
<http://jvo.dk/ArkivalierOnline/>

Med venlig hilsen
Jens V. Olsen

Fra : Bent Fleron

Dato : 30-11-04 20:42

Jens V. Olsen wrote:

> Supplerende detailler kan ses på:
> <http://jvo.dk/ArkivalierOnline/>

Jeg tog mig den tid det kræver at læse samtlige dokumenter igennem, og
det var tid vel anbragt især JVO's kommentarer til AO's påstande gik
rent ind. Tak for det. )
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Jens V. Olsen

Dato : 02-12-04 05:03

Nu foreligger der et referat fra mødet i Viborg d. 29. nov. 2004 om
Arkivalieronline.
se: <http://jvo.dk/LAV_20041129.htm>
Med venlig hilsen
Jens V. Olsen

Fra : aafe

Dato : 02-12-04 08:50

On Thu, 02 Dec 2004 04:02:54 GMT, (Jens V. Olsen) wrote:

>Nu foreligger der et referat fra mødet i Viborg d. 29. nov. 2004 om
>Arkivalieronline.
>se: <http://jvo.dk/LAV_20041129.htm>

eller

http://jvo.dk/ArkivalierOnline/LAV_20041129.htm

mvh
Arne

Skriv under på protesten http://eckmann.dk/underskrift/

Fra : Jens V. Olsen

Dato : 02-12-04 15:08

On Thu, 02 Dec 2004 08:49:35 +0100, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>eller
>
>http://jvo.dk/ArkivalierOnline/LAV_20041129.htm

Selvfølgelig - jeg har røde øren

mvh
Jens V. Olsen

Fra : aafe

Dato : 02-12-04 15:16

On Thu, 02 Dec 2004 14:08:25 GMT, (Jens V. Olsen) wrote:

>Selvfølgelig - jeg har røde øren

Det behøver du ikke have, da dit fine arbejde rigeligt belønner lidt
ekstra besvær med at finde vej

med venlig hilsen