Skærme
Fijala 3554
Compaq Presario MV900 probs??
Fra : news.tele.dk

Dato : 29-11-04 22:01

nogle der kan give mig et fingerpej om hvad der er galt med min skærm?

syntomer:
tænder fint, kører så i ca 2timer og så er det som om den slukker for
billedet... (men stadig er tændt (stadig grønt lys i dioden)

så venter man ca 30min. og så er den parrart igen og kan tændes :)

har prøvet om det er et varme problem og det er det ik... har prøvet 2x80mm
blæsere inde i skærmen til at køle og den holder ikke længer af den grund.

den click lyd den siger når den ligesom skyder skærmen igang kommer ikke når
den har stået tænde i dee 2timer (når den lyd kommer igen er der så go på
den igen)

!!!OPS : det er skærmen 100% har checket med anden skærm og byttet rund
ALT!!!

henvis mig eventuelt til anden news grupe:.....