IR-overførsel af ringetoner og billeder
Fra : MegaStone

Dato : 29-11-04 20:21

Hej!

En af min søns kammerater ville vha. IR overføre en ringetone fra hans Nokia
3200 til min Nokia 6610 (ikke "i" - den gamle model uden kamera).
Det lykkedes ikke. Kan alle Nokiaér ikke "snakke" sammen, eller er min bare
for gammel?

Kan der kommunikeres mellem fx. N 3200 og N 6610i
eller
N 3200 og SE K500i ?

På forhånd tak.
--

Med venlig hilsen,
Steen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 29-11-04 21:04

Nokia kan godt have nogen problemer med at snakke med andre telefoner udover
nokia.

Fra : MegaStone

Dato : 29-11-04 23:16

"> Nokia kan godt have nogen problemer med at snakke med andre telefoner
udover nokia.

Men det var jo en Nokia 3200, som ikke kunne "snakke" med en Nokia 6610.

Mvh, Steen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 29-11-04 23:50

> "> Nokia kan godt have nogen problemer med at snakke med andre telefoner
> udover nokia.
>
> Men det var jo en Nokia 3200, som ikke kunne "snakke" med en Nokia 6610.

Har i prøvet med et billede, eller visitcard?
På de fleste telefoner kan man ikke overføre ringetoner til en anden
telefon, for det tjener selskaberne jo ikke noget på..

Mvh Sid

Fra : Per Olsen

Dato : 30-11-04 16:42

"sls(2770)" skrev:

> Har i prøvet med et billede, eller visitcard?
> På de fleste telefoner kan man ikke overføre ringetoner til en anden
> telefon, for det tjener selskaberne jo ikke noget på..
>
> Mvh Sid

Hvad er det for en gang vrøvl.

Jeg har kun hørt om sådanne problemer på Nokia.
Nogen gange skal man have to ens modeller for at det virker!

Har selv brugt IR mellem SonyEricsson / Siemens / Motorola.
Og SonyEricsson / PC / HP-laserprinter. Meget fint, man
sender et billede via IR fra telefonen til printer, og den
printer det lige så fint ud.
Pe®=s1

Fra : sls\(2770\)

Dato : 01-12-04 08:23

"Per Olsen" <po_danmark@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og SonyEricsson / PC / HP-laserprinter. Meget fint, man
> sender et billede via IR fra telefonen til printer, og den

Læs lige selv, inden du vrøvler.
Der bliver spurgt om ringetoner, har du selv overført en ringetone fra en
mobil til en anden vir IRda? En af de ringetoner som man køber for 10-15 kr.
via sms. Det skal ikke være en du selv har hjemmestrikket, dem kan man
sikkert godt overføre.

Mvh Sid

Fra : Per Olsen

Dato : 01-12-04 22:05

"sls(2770)" skrev:

> [...]
kr.
> via sms. Det skal ikke være en du selv har hjemmestrikket, dem kan man

Jeg vrøvler ikke!
Jeg har overført ringetoner fra en mobil til en anden via IRda.
En fil er jo en fil, så om det er en ringetone eller et billede
er jo ligemeget.
PS. Da jeg har IRda har jeg endnu ikke betalt for en ringetone

Pe®=s1

Fra : Calle.

Dato : 01-12-04 22:18

Per Olsen wrote:

> [...]
> er jo ligemeget.
> PS. Da jeg har IRda har jeg endnu ikke betalt for en ringetone

Hvorfor skulle man da også det, der er nok andre der gør det
--
Calle.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 01-12-04 23:35

> [...]
> er jo ligemeget.
> PS. Da jeg har IRda har jeg endnu ikke betalt for en ringetone

Heller ikke her, har også en IRda, som jeg bruger til spil og ringetoner.
Men disse kan jeg ikke sende videre med telefonen.

Mvh Sid