Donnie Darko=billigt skidt
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-11-04 20:21

Jeg så dvd'en i dag til 39,95 i Metro - hvis nogen skulle være
interesseret. Mere er den efter min mening heller ikke værd. Men nu
ved I det.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-11-04 20:24

> Jeg så dvd'en i dag til 39,95 i Metro - hvis nogen skulle være
> interesseret. Mere er den efter min mening heller ikke værd. Men nu
> [...]

Gider du begrunde, hvorfor du ikke kan lide den? Det er helt klart én af
mine yndlingsfilm.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-11-04 20:56

On Mon, 29 Nov 2004 20:23:51 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Gider du begrunde, hvorfor du ikke kan lide den? Det er helt klart én af
>mine yndlingsfilm.

Det orker jeg ikke at gøre endnu en gang, Men du kan jo google efter
mit navn og Donnies under Grupper.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian P

Dato : 29-11-04 20:26

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> Jeg så dvd'en i dag til 39,95 i Metro - hvis nogen skulle være
> interesseret. Mere er den efter min mening heller ikke værd. Men nu
> ved I det.

Tak for tippet. Synes du virkelig at DD er 40kr. værd?

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 29-11-04 20:52

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
> Jeg så dvd'en i dag til 39,95 i Metro - hvis nogen skulle være
> interesseret. Mere er den efter min mening heller ikke værd. Men nu
> [...]

Nu vil jeg ikke begynde endnu en diskution :P

Vi kan lide mange af de samme film, du og jeg.. men når det kommer til
Donnie Darko og film af Tarantino er vi åbenbart i den HELT i hver sin ende
af skalaen...

Men jeg vil takke for tippet! Det er klart en film jeg vil anskaffe mig på
DVD...tror dog jeg vil vælge Directors Cut

Mvh. Martin

Fra : Morten Nielsen

Dato : 29-11-04 22:27

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh. Martin
>
> Nu er det vel på grænsen til blasfemi at sammenligne Tarantino film og så
den dynge æsellort af en latterlig undskyldning for en B film til Donnie
D...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-11-04 23:25

> den dynge æsellort af en latterlig undskyldning for en B film til Donnie
> D...

Vil udtrykke min uenighed ved at sende Mogens Glistrup til Mortens adresse,
hvor han så skal smide tøjet.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-12-04 07:45

Fra : Jesper

Dato : 02-12-04 20:45

> Vil udtrykke min uenighed ved at sende Mogens Glistrup til Mortens adresse,
> hvor han så skal smide tøjet.

ROTFLOLPIMP!
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
My DVD Collection (not up-to-date yet!):

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-12-04 23:25

> ROTFLOLPIMP!

Ved godt det ikke var så sjovt igen, men hva' fanden var klokken da jeg
skrev det? 23:25 jeg var træt... Hmm... Faktisk samme tidspunkt som denne
besked bliver skrevet. Creeeeeeeepppppppyyyyyyyyy!!!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-11-04 00:26

Morten Nielsen wrote:

> den dynge æsellort af en latterlig undskyldning for en B film til Donnie
> D...

Hvorfor? Det er lang tid siden Tarantino har lavet en god film.

/David

Fra : Thomas

Dato : 30-11-04 00:53

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det vel på grænsen til blasfemi at sammenligne Tarantino film og så
> den dynge æsellort af en latterlig undskyldning for en B film til Donnie
> D...

Så så... Jeg syntes det er at nedværdige æsel-lort en del, at sammenligne
det med Donnie Darko... Jeg ville selv hellere bruge 2 timer på at kigge
på en dynge æsellort, end at gense den gang makværk af en latterlig
undskyldning
for en film...

Men har man brug for nogen dvd-covers, og en stak øl-brikker, kan man da
godt
købe en stak Donnie Darko film...

..Thomas

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-11-04 05:34

On Tue, 30 Nov 2004 00:52:30 +0100, "Thomas"
<Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

Ja DD for dig må være at kaste perler for svin =)
at du ikke forstår den eller føler at den bidrager til noget er bare
tegn på din snæversynhed.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Martin T.

Dato : 30-11-04 23:31

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ja DD for dig må være at kaste perler for svin =)
> at du ikke forstår den eller føler at den bidrager til noget er bare

Hvor må det dog være jordens dårligste argument. Hvis nogle ikke kan lide
den samme film som mig, må det være fordi de ikke kan forstå den dybere
mening med filmen. Nu siger jeg ikke at det var de mest dybsindige
argumenter for at filmen var noget lort, men du må da kunne komme op med
noget bedre end "min far er stærkere end din far"

Mvh
Martin T.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 30-11-04 07:39

> ende

> den dynge æsellort af en latterlig undskyldning for en B film til Donnie
> D...

Jeg sammenligner skam ikke de to film (!).
Jeg fortæller bare at lige så stor forargelse over for "det skidt" som Niels
anser Tarantino film og Donnie Darko for.... lige så meget holder jeg af dem

Mvh. Martin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-11-04 09:55

On Tue, 30 Nov 2004 07:39:07 +0100, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>Jeg fortæller bare at lige så stor forargelse over for "det skidt" som Niels
>anser Tarantino film og Donnie Darko for.... lige så meget holder jeg af dem

Og derfor er det ekstra sjovt at drille dig.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Noozer

Dato : 29-11-04 21:01

> [...]
> Jeg så dvd'en i dag til 39,95 i Metro - hvis nogen skulle være
> interesseret. Mere er den efter min mening heller ikke værd. Men nu

Nå, ja ja, det må du jo selv om.
Jeg er nu glad for filmen :) Meget endda

Fra : Morten DH

Dato : 30-11-04 11:35

> [...]
> Jeg så dvd'en i dag til 39,95 i Metro - hvis nogen skulle være
> interesseret. Mere er den efter min mening heller ikke værd. Men nu

Det må så være fordi den kun har DD 2.0 lyd i modsætning til fx R1 udgaven?