K700I og HPM-20
Fra : Claus

Dato : 29-11-04 12:35

Halløj derude, håber at i kan hjælpe med et par "simpele" spørgsmål

Jeg overvejer seriøst at købe en SE K700i, først er der et headset med
standard når man køber fonen?

Alternativt overvejer jeg at købe et HPM-20 headset. Der dette headset
bedre end det der evt. følger med telefonen?

Det stik hvormed men kobler headsettet til fonen, er det det samme
stik som de har brugt i deres andre telefoner/tilbehør. Jeg har p.t.
en T68i med et radio headset (HPR-20). Problemet er bare at stikket
har meget let ved at "vippe" af, spørgsmålet er så om det er det samme
i HPM-20?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 29-11-04 14:48

"Claus" <cem@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer seriøst at købe en SE K700i, først er der et headset med
> standard når man køber fonen?

Der følger et headset med i pakken.

> Alternativt overvejer jeg at købe et HPM-20 headset. Der dette headset
> bedre end det der evt. følger med telefonen?

Ved det ikke, har kun brugt det medfølgende headset.

> [...]
> en T68i med et radio headset (HPR-20). Problemet er bare at stikket
> har meget let ved at "vippe" af, spørgsmålet er så om det er det samme

Stikket er det brede stik med to plastikben i hver ende, så jeg tror det er
det samme som i de tidligere.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam